★★★★☆
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1995-11-10
Learning From Strangers: The Art and Method of Qualitative Interview Studies - de Robert S. Weiss (Author)
Caractéristiques Learning From Strangers: The Art and Method of Qualitative Interview Studies
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Le Titre Du Fichier | Learning From Strangers: The Art and Method of Qualitative Interview Studies |
Date de publication | 1995-11-10 |
Traducteur | Kashvin Ernestine |
Quantité de Pages | 277 Pages |
Taille du fichier | 51.05 MB |
Langue du Livre | Anglais et Français |
Éditeur | Elliot Stock |
ISBN-10 | 5561217361-FTZ |
Type de e-Book | AMZ PDF ePub DNL UOF |
Créateur | Robert S. Weiss |
Digital ISBN | 643-4168167636-XDP |
Nom de Fichier | Learning-From-Strangers-The-Art-and-Method-of-Qualitative-Interview-Studies.pdf |
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Learning From Strangers The Art And Method Of Qualitative Interview Studies English Edition 2019 par 4 stars 2734 reviews
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